bezoek auschwitz

  • Theo

    Ik zou een bezoek willen brengen aan auschwitz.

    Geen reis om alles te zien zoals die georganiseerd wordt maar enkel auswitch.

    Hoe moet ik reizen en waar kan ik overnachten?

  • Edwin

    Beste Theo

    Kijk eens op deze link:

    www.auschwitz.org.pl

    Groetjes Edwin

  • marco

    ik ben 2 jaar geleden in auschwitz geweest, gewoon op eigen houtje, ik vond het wel prettig om in tsjechie te overnachten en op en neer te rijden naar het kamp

  • jaap

    krakow ligt er 60 km vandaan daar heb je fatsoenlijke hotels waar je auto in een afgesloten ruimte kan plaatsen

  • dinslage

    ik wil het daar een keer bezichtigen,hoeveel dagen heb ik daar voor nodig en wat zijn de kosten.

  • roland

    Hai

    als je het een keer wilt bezichtigen kijk dan eens op onze site www.creativ-eventz.nl wij organiseren reizen naar krakau en alle excursies erbij

    we zijn de goedkoopste van nederland

  • Pascal

    Er zijn daar voldoende slaapplaatsen; luxe hotels, maar ook op kamers die mensen veelal in dorpen verhuren voor enkele dagen of een langere tijd! Kost niks en de mensen zijn daar zeer gastvrij! Onder de wat jongere Polen kan er makkelijk Duits of Engels gepraat worden.

    Groeten,

    Pascal

    http://www.oorlogsvondsten.nl

  • Betty Van Agtmael

    Mijn echtgenoot en dochter vertrekken op 5-03-2010 voor twee nachten naar Krakau, de missie van deze trip is auswitch bezoeken! Hoe kunnen we vanuit belgie de tickets bestellen om naar het kamp te gaan? Verdere bezienswaardigheden ?( aanrader , zeker doen !)

    Bedankt,

    Betty

  • MarVin

    Dag Betty,

    Voor zover ik het mij kan herinneren heeft Auschwitz geen entreeprijs, maar weet dat ook niet meer helemaal zeker. Ben er 2x geweest.

    Hoe reizen jouw echtgenoot en dochter? Eigen vervoer of georganiseerd?

    In maart kan het nog enorm winter zijn in Polen. Krakau is een mooie stad, en in combinatie met Auschwitz raad ik aan de zoutmijnen in Wieliczka.

    Meld je aan als lid op:

    http://www.polen-forum.nl/

    Daar zijn een aantal echte kenners actief en kunnen jullie vragen zeker beantwoorden.

  • de wolf william

    deze zomer zouden mijn zoon en ik Auschwitz willen bezoeken.kunnen wij vrij het kamp bezoeken of zijn we verplicht een gids te nemen, alsook graag tips voor een degelijk hotel.

    met hartelijke dank

    William