wat vinden de mensen nu van hitler
en waarom
Hallo:
Mischien deed Hitler het wel slecht..maar op sommige punten kan je em wel bedanken (en op sommige punten kan je em ook tegen de muur aan zetten)
Maar rose en annmiek…jullie antwoord is een antwoord wat andere mensen ook denken…en is overgenomen van anderen (een niet overnagedachte antwoord)
koen
Ik ben het best wel met Jeroen eens, maar ik heb ook even een ander punt voor deze discussie. Hitler had een goede leider KUNNEN ZIJN. Hij had er de kwaliteit voor, maar die heeft hij op de verkeerde manier gebruikt. Hij kon Duitsland uit de put halen (dat is ook de enige reden waarom de bevolking in eerste instantie op hem stemde, en zo is hij dus ook aan de macht gekomen). Maar zijn antisemitische ideeën waren toch wel zeer opmerkelijk en zeer extreem. Hij heeft zijn macht verkeerd gebruikt, hij had de verkeerde ideeën. Hij was gewoon de verkeerde persoon om deze kwaliteiten te bezitten. Dus nu, mijn eigenlijke oordeel over Hitler, is dus dat hij een heel slecht persoon is, ik bedoel was, gelukkig WAS. Ik wil netjes blijven, maar er zijn heel wat scheldwoorden voor hem te bedenken. Hij had een verkeerde invloed op de Duitse bevolking.
Ik doe zelf ook een onderzoek naar de tweede wereldoorlog, Hitler en de jodenvervolging. Voor mijn praktische opdracht die ik voor geschiedenis moet maken. Er zijn weinig mensen die zo positief proberen te denken als Koen. Ik hoop dat ik voor dinsdag nog reacties krijg op mijn eigen oproepje, want daarna is het onderzoek gesloten!
Kim
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?