Duitsland werkkamp van meeteren lelieveld van den berg

• Horemans W

Hallo ik ben op zoek naar Kees van den Berg, Arie van Meeteren,Bram Lelieveld deze personen moeten indien nog in leven evenals mijn vader rond de 78 à 80jaar oud zijn en hebben samen met hem in Duitsland moeten gaan werken rond Hamburg

Je kan een foto van hen zien op http://www.flash.to/horemans/ dan klik je op Jefs verhaal en scroll je naar beneden daar staat een foto van hen in het Duitse werkkamp

Als je me kunt helpen mail dan op max@dixie.be

Je bent alvast bedankt voor alle mogelijke hulp

Horemans W

• Steffan Aalders

Geachte Horemans,

Ook mijn opa heeft gewerkt in Hamburg tijdens de tweede wereldoorlog. Ik heb nog brieven overgehouden, die hij schreef toen hij daar zat. Op dit moment ben ik opzoek naar informatie over een werkkamp in Hamburg. Het gaan waarschijnlijk over het werkkamp “Langer Morgen” in de wijk Wilhelmsburg. Hij maakte u-boten voor het Duitse leger. Aangezien ik niet kan doorklikken op de foto die u hierboven bedoeld, vraag ik u om deze via mijn mailadres te sturen.

Ik hoop natuurlijk dat het om hetzelfde werkkamp gaat waar u vader heeft gezeten. Zo kunnen we meer informatie overhandigen en gaat ons verhaal verder. Daarnaast is mijn vraag of u ook mensen kent, museums in Hamburg zelf, of boeken die u heeft over deze werkkampen in Hamburg.

Alvast bedankt,

Steffan Aalders