D-day in Normandië

• ARS

In Normandië zijn ze de Geallieerde invasie op 6 juni 1944 en de daarop volgende slag om Normandië ook 60 jaar na dato nog lang niet vergeten. Veel monumenten, begraafplaatsen en musea herinneren nog aan dat keerpunt in onze moderne geschiedenis. Een bezoek aan de invasiestranden is dan ook meer dan waard.

Dit heb ik drie keer gedaan: in 1994, 1999 en 2001. Wanneer je een bezoek brengt aan mijn website kun je daarover meer vinden. Mijn site staat op het adres www.saak.nl

• persluchtboy

Geachte heer,

Het moet mij even van het hart dat de site waarnaar u verwijst uitmuntend is. Ik ben al een hele tijd aanhet zoeken naar foto`s over D-DAY en de landingen, maar zoals u weet is het op het net moeilijk zoeken voorbij alle wel bekende foto`s. Maar deze site is een welkomen af wisseling daar op en vooral het formaat van de foto`s maakt mij bijzonder blij. Met bijzondere dank heb ik naar u site zitten kijken en kan hem dan ook iedereen die in deze periode en deze grootse operatie is geintreseerd aanraden.

met vriendelijke dank

Dhr M Schipper.

• maarten ureel

hallo,

ik heb mijn ouders eindelijk kunnen overtuigen om deze zomer naar Normandie te gaan. kan jij me soms niet een beetje informatie kwijt over welke dingen ik zeker moet bezoeken?

alvast bedankt