Geachte gast,
De vele oorlogen en conflicten uit de 20e eeuw hebben zeker grote invloed gehad op de mensheid, en vele landen hebben in de loop der jaren hierdoor hun landsgrenzen moeten bijstellen. Juist hieraan willen we, middels de opzet van ons nieuw forum www.worldatwar.nl/forum meer aandacht besteden en deze geschiedenis levend houden voor het nageslacht.
Ik nodig u dan ook van harte uit om een bezoekje te brengen aan ons forum dat u kunt vinden op www.worldatwar.nl/forum en u bent natuurlijk ook méér dan van harte welkom om u zelf te registreren om zodoende boodschappen te plaatsen en uw kennis en persoonlijke belevenissen met ons te delen. Slechts met uw hulp kunnen wij de oorlogsgeschiedenis van de 20e eeuw ‘levend’ houden voor het nageslacht.
Hoewel wij dit forum met de grootste zorg hebben samengesteld en opgebouwd, kan het natuurlijk altijd gebeuren dat bepaalde historische gegevens/jaartallen niet kloppen. Mocht u zoiets opmerken dan verzoek ik u zeer vriendelijk even contact met me op te nemen.
Tevens wil ik u allen even meedelen dat het géénzins mijn bedoeling is om een competitie aan te gaan met deze uitstekende website, of u hiervan weg te lokken.
groeten,
Hans Molier
Roosendaal
Voorzitter www.worldatwar.nl/forum
hans@worldatwar.nl