"grote''jan wind

• miriam

bij deze zoek ik informatie over mijn opa die in het verzet heeft gezeten en vooral in volendam en purmerend werkzaam was

• Waynestock

Wat meer info zou welkom zijn, zoals zijn naam.

• miriam

zijn naam is jan wind en na de oorlog heeft hij met een auto ongeluk zijn arm verloren ik weet ook dat hij altijd in volendam in een restaurant bijeenkomsten had weet allen nog niet welk restaurant dat was het restaurant bestaat nu nog

• Dingetje

Volendam is een zeer hechte gemeenschap waar iedereen (vrijwel) alles van elkaar weet en elkaar kent. Lijkt me dus niet zo moeilijk om de door jou gewenste informatie te verkrijgen in Volendam.

• Dolf Wind

het restaurant in Volendam was van (Piet) Spaander.

Dolf Wind (zoon van (Grote) Jan Wind

• Paul Honing

Miriam, ik ben de zoon van Corrie Wind, de zus van je vader. Ik heb vroeger van oma Wind, de moeder van je vader, een aantal foto's en persoonlijke dingen gekregen die betrekking hebben over de oorlog Ik woon in Ilpendam en dat is de plaats waar je opa ondergedoken is geweest. Ik weet waar mijn opa ondergedoken is geweest en waar hij bepaalde

dingen heeft gedaan in de oorlog. onze opa heeft op verschillende plaatsen ondergedoken gezeten in de oorlog. Misschien kan ik je helpen in je zoekII tocht.

Misschien lees je dit nog eens een keer

Groet Paul Honing 020-8220049

• Paul Honing

Miriam waar ik zei je vader, bedoelde ik je moeder, als het goed is heet je moeder Petra

Groet Paul Honing

• richard

Beste paul Honing

In uw bericht geeft u een groet met volgens mij uw telefoon nr.

Als ik u een advies mag geven verwijder dit nr er wordt veel misbruik gemaakt via het internet met telefoonnrs.

met vriendelijke groet Richard